نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
7057
-
الف
+

«سانیا سالاری» بازیگر نقش «ارغوان» در سریال «دلدادگان» را بیشتر بشناسید

در این گزارش با «سانیا سالاری» بازیگر نقش «ارغوان» در سریال دلدادگان بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «سانیا سالاری» بازیگر نقش «ارغوان» در سریال «دلدادگان»  متولد ۲۰ سرطان (تیر) ۱۳۶۸ در بوشهر بازیگر تیاتر و تلویزیون اهل ایران می باشد.

دلدادگان

وی دارای مدرک لیسانس رشته تدوین است و کورس های های بازیگری را زیر نظر «مهتاب نصرپور» و کارگاه های هنری «محمد رحمانیان» گذرانده است.

او کار بازیگری خود را با تیاتر «خاطرات هنرپیشه نقش دوم» به کارگردانی «بهرام بیضایی» آغاز کرد.

سالاری

اولین جایزه بازیگری‌اش را از جشنواره نمایشنامه‌ خوانی«نیمکت» برای خوانش نقش بندار در نمایشنامه «بندار بیدخش» دریافت کرد. وی به واسطه علی سخنگو (بازیگر نقش پارسا در دل‌ دادگان) برای نقش «ارغوان» در این سریال انتخاب شد.

سانیا سالاری مرداد (اسد) سال ۹۷، برای اولین‌بار با سریال «دلدادگان» به کارگردانی منوچهر هادی، در تلویزیون ایران دیده شد. این بازیگر پیش از «دلدادگان»، تجربه بازی در یک فلم سینمایی و تیاتر را داشت، اما بازی در نقش «ارغوان» در این مجموعه، باعث شد او تبدیل به چهره شناخته شده‌ای شود و اولین حضورش در تلویزیون موفقیت‌ آمیز باشد.

وی درباره ایفای نقش «ارغوان» در یک مصاحبه اظهار کرده است : هر نقشی با نقش‌‌ های دیگر فرق می‌ کند و ویژگی مهمی که ارغوان دارد این است که شخصیتش دارای فراز و نشیب است و پیچیدگی‌‌ های روحی و اخلاقی بسیاری دارد و شخصیتی غیرقابل پیش‌ بینی است. در کل ارغوان از آن نقش‌‌ هایی است که هر بازیگری دوست دارد آن را بازی کند.

سالاری

سالاری

وی همچنین در نمایش‌‌ های «نام تمام مادران»، «ترانه‌‌ های قدیمی؛ پیکان جوانان»، «سلفی، زن افغان» و «لیلا و چند مسافر»، نقش‌‌ های متفاوتی را ایفا کرده است.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر